duminică, 8 aprilie 2012

La multi ani sau Paste Fericit!

In primul rand, La multi ani cu ocazia sarbatorii Floriilor tuturor florilor de pe Pamant. Fiecare om trebuie sa profite in aceasta zi si sa fie la fel de frumos, drept, intelegator, inalt, mic si puternic, albastru, verde s.a.m.d. precum floarea al carui nume poarta!

Pe de alta parte, astazi este Pastele catolicilor, iar eu le urez Paste Fericit, fie ca lumina invierii sa va lumineze sufletele si sa ne inunde si pe noi bucuria voastra!

Si inca ceva: chiar daca eu sunt crestin-ortodoxa si merg relativ des la biserica, nu inteleg aceasta discriminare a religiilor. Fiecare are dreptul sa-si aleaga confesiunea. Daca un om se muta de la o religie la alta e privit cu scepticism, ca sa nu spun altfel.
Mie mi se pare ca acum, cand nu mai suntem condusi de un singur om care sa impuna, si aici ma refer la orice popor din istorie, acum ar trebui sa fim alaturi de oricine, nu sa discriminam. E drept, eu am religia mea, tu pe a ta, dar oameni suntem si oricum ar fi, vom afla intr-o zi adevarul.

Asa ca felicitari tuturor, pentru tot ce aveti si cautati sa obtineti o bucurie cat mai mare!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog