marți, 10 aprilie 2012

Cambridge = BAC [engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, portugheza]

Desi nu am cautat in detaliu raspunsul la intrebarea "Este Cambridgeul un inlocuitor pentru partea BAC-ului la Engleza?" astazi m-am gandit: bai, daca iau BAC-ul la engleza nu ma ajuta, decat ca il iau si na...e luat ca trebuie luat, dar daca iau Cambridgeul, e...asta e ceva mai bun, pentru ca e recunoscut international [cu exceptia mare SUA :))]. De pe la inceputul anulu scolar 2011-2012 iau lectii la o scoala privata de engleza-japoneza [acum iau doar lectii de engleza] si profu' tot m-a sacait sa dau Cambridge-ul anul acesta, insa eu am zis 'nu' pentru ca nu aveam certitudinea ca sunt pregatita....
Dar mai e o sesiune in decembrie...
Si daca la finalul anului scolar urmator eu dau BACul, nu va mai trebui sa il dau la engleza...deci se elimina o proba de stres.
Ei, asta ar fi mult mai bine, pentru ca sigur o sa fie stres 100% la romana, istorie si geografie/filosofie/psihologie. Deci scap de una. [si sper sa nu dau de alta]
Si proasta am fost ca nu l-am dat din vara asta. Proasta de-mi vine sa-mi smulg parul din cap. Dar lasa...e si maine o zi...

Asa ca, pentru cei care vor sa stie detalii, click chiar AICI. [+ aici]

2 comentarii:

Tsume spunea...

Eu cica vreau sa dau Cambridge-ul candva in viat asta. Iau meditatii la engleza mainly pentru facultate dar si pentru Cambridge.
Oricum momentan ramane la stadiul de plan >.>

MikuMyuuki spunea...

Asa-i:D Dar mai sunt si folositoare in orice job [mai bun] pentru care ai vrea sa aplici:) Am auzit ca bacul e infim, insa ma gandesc ca daca am un examen precum Cambridgeul ma va determina sa invat engleza [care e necesara mai ceva ca apa]...

Eu zic ca ar fi bine sa il ai, Tsume:) Adica...e o diploma la mana pe care i-o poti flutura in fata unui angajator...:D

`miku

Faceți căutări pe acest blog