sâmbătă, 3 martie 2012

Targul de carte Gaudeamus 2012: achizitii [II]


Pe unde am umblat eu ieri si azi? La Gaudeamus! Ieri am fost pentru a-mi cumpara, asa cum va spusesem alataieri, National Geographic Taveler - Romania :
Pentru a face cumva sa cumpar cat mai multe carti, i-am spus tatalui meu sa-mi cumpere cartea 'Phisologia pe intelesul tuturor' de Tiberiu Buzdugan, carte ce-l atrasese pe el cu o zi in urma. El deja a citit o mare parte si-mi tot repeta sa ma apuc sa o citesc.
Asta pentru ca e entuziasmat de ideea mea de a da la Phisologie dupa liceu.
Iar astazi...
Astazi am ajuns la Gaudeamus pentru a cumpara inca un exemplar din National Geografic Traveler - Japonia pentru o prietena care m-a rugat sa i-l cumpar daca mai trec. [dar cum sa nu trec eu pe la Gaudeamus?]
Si nu m-am putut abtine sa nu cumpar doua ghiduri de bucatarie pe care am pus ochii inca de prima oara cand am fost la Gaudeamus:

Astazi vreau sa fac vreo doua pizza, dac imi ies bine revin cu foto, daca nu....
Dar tot nu sunt impacata ca nu mi-am luat nimic de la Leda. M-au doborat preturile, chiar si cele reduce erau uriase pentru mine.
Si uite-asa am ramas fara nici-o letcaie. Nu mai am nici macar un ban in buzunar :)) Dar in sfarsit am cumparat de la Gaudeamus aproape tot ce mi-a poftit inimioara:X
`miku

2 comentarii:

Unknown spunea...

unde e atrgul ? merita vizitat ?

MikuMyuuki spunea...

In incinta Teatrului National. Cele mai profitabile carti sunt cele aparute in Biblioteca Adevarul, dar si celelalte edituri merita vizitate.
Sunt si doua edituri care aduc carti in engleza la preturi acceptabile.
`miku

Faceți căutări pe acest blog