joi, 1 martie 2012

Targul de carte Gaudeamus 2012: achizitii

In sfarsit am reusit sa cumpar ceva de la Gaudeamus. Anul trecut am trecut intr-o duminica, era ultima zi si nu aveam bani la mine si mi-a parut asa de rau ca nu am reusit sa cumpar nimic...
Dar anul acesta...mi-am luat 3 carti, cu toate ca placuiesc sa mai cumpar cateva.
As fi vrut sa iau ceva fantasy de la Leda, as fi vrut sa iau un pacher format din volumele 1 si 2 din seria "Sange Albastru", dar erau 45 lei si am zis ca nu le vreau chiar atat de mult :))
Asa ca mi-am luat:

F.M. Dostoievski - Umiliti si obiditi

Jane Austen - Emma [varianta in engleza]

National Geographic TRAVELER - Japonia

As mai vrea sa-mi cumpar un DVD de la National Geographic documentar despre Japonia, care costa 16 lei, dar nu sunt pe deplin decisa...
As mai vrea o carte de Lev Tolstoi.
As mai vrea cate un ghid despre Romania [la vara vreau sa vizitez cat mai mult], Hong Kong, Thailanda, China si Franta.
Si ceva de la Leda sau Nemira.
La Nemira aveau seria Jocurile Foamei cu 25% reducere, insa tot m-ar fi costat peste 70 lei iar bugetul meu e limitat inca.

In rest...as vrea toate cartile posibile, o biblioteca uriasa la mansarda, cu o canapea frumoasa, o masuta pentru cafea si doua fotolii comfortabile. Niste spoturi mov si albe si....alte 100 dorinte.
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog