duminică, 25 martie 2012

Blocata in timp

M-ar fi tentat sa spun ca sunt pierduta in timp, insa imediat am realizat ca nu sunt pierduta, sunt doar blocata in timp.
Adevarul este ca, alaturi de o lume care vrea sa para indiferenta dar puternica si perfecta, ma simt undeva departe, de parca mi-as fi ridicat singura o cortina transparenta ce poseda o putere asemeni fierului, cu toate ca merg si exist printre toti.
Cu toate astea, cortina aceasta nu face decat sa-mi incetoseze privirea ca o ploaie deasa de lacrimi izbucnite strident ce nu fac altceva decat sa intepe ochii ca niste ace minuscule si ascutite.
Si am ramas singura dupa cortina mea, putand sa analizez lumea si sa vad defectele, dar mai mult de atat, murind incet in constientizarea miilor de defecte care ma subjuga si ma indeasa catre o patura inexistenta a societatii joase.
Intr-adevar nu sunt ca multi, dar adevarul e ca nu sunt ca ei pentru ca sunt mai rau decat au fost ei vreodata. Ignoranta mea naste un egoism fluid care nu poate da roade bune, el contorsionandu-se intr-un final al unui masacru al tuturor elementelor bune ce au incercat vreodata sa-si atinga nefiinta de materia mea.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog