duminică, 5 februarie 2012

Yiruma si literatura...




Probabil cele doua elemente imbinate perfect, precum yinul si yangul, in sufletul meu. Nu stiu cum pot deveni atat de calma ascultand celebrul pianist Yiruma, si mai ales, nu stiu cum literatura, prin citit sau scris, ma ajuta sa trec peste orice pare de neinvins...
L-am descoperit pe Yiruma acum un an, cred, si de atunci tot il ascult. L-am ascultat cand am scris "Atractie" si continui sa-l ascult de fiecare data cand scriu ceva. Acum nu mai pot concepe actiunea de a scrie fara a fi pe fundal sunetul pianului lui.

Voi aveti vreo melodie preferata sau vreun artist preferat ce-l ascultati cand scrieti?

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

De obicei ascult muzica ritmata sau instrumentala (pianul si vioara in special). Imi place mult Hayley Westenra pentru ca are o voce superba, precum si Celine Dion, insa in functie de scena pe care o scriu aleg muzica.
Si mie imi place mult Yiruma. Ma linisteste muzica lui.
Un alt artist foarte talentat ar fi Enya care are melodii din cele mai diverse.
Spor si inspiratie la scris! Pupici!

MikuMyuuki spunea...

Da, si Enya canta magnific. Sunt numai bune melodiile astea:X
Multumesc!

`miku

Faceți căutări pe acest blog