sâmbătă, 11 februarie 2012

Sezonul lepselor

Jocul amintirilor - Leapșă
Am primit leapșă de la fetele de la fetele de pe Walking on Letters și le sunt recunoscatoare pentru ca trebuie sa recunosc, m-a prins febra lepselor.
5 cuvinte care-mi sunt mie dragi? EIi, nu cuvintele, ci ce se ascunde in spatele lor...

1. Apartament[ul cel vechi] – cand m-am mutat, acum 9 ani, dintr-un apartament in care am stat primii mei 8 ani din viata, am simtit ca ceva din copilaria mea dispare. Mi-am luat "la revedere" de la pereti, in cel mai propriu sens al cuvantului. Am iubit acel apartament si daca as putea m-as muta inapoi. Dar parintii nu consulta niciodata un copil de 8 ani, nu-i asa?

2. Hamster – cu toate ca am avut 2 canari cand inca stateam la apartamentul cel vechi, mi-am iubit mai mult hamsterii din apartamentul cel nou. Poate pentru ca eram mai mare, nu stiu. Dar Miki si Missa vor ramane intotdeauna fiintele necuvantatoare pe care le-am iubit din tot sufletul.

3. Craciun[ul si familia] – Craciunul de fapt, pentru mine, inseamna reintalnirea si adunarea familiei in sufragerie, cadourile de sub brad, mancarea care capata un anume gust doar in aceasta perioada a anului...si vacanta.

4. Iarna – am descoperit primul si probabil singurul joc online pe care l-am jucat iarna, am inceput sa scriu primul meu roman iarna, mi s-a confirmat publicarea cartii Atractie iarna, intr-o saptamana de iarna am citit seria "Amurg". Iarna ninge, iarna e vacanta, iarna fac poze.

5.  Fotografia – mi-a placut dintotdeauna, dar abia anul trecut am inceput sa o pun serios in practica. Pana acum, cred ca am facut in jur de 7.000 de poze. Dar vreau sa devin o profesionista, asa ca am nevoie de niste cursuri. Pe langa facultate. Oricum, fotografia inseamna pasiune-iubire-arta.

As vrea ca urmatoarele persoane sa scrie despre 5 lucruri/actiuni/obiecte etc care le plac:

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog