vineri, 6 ianuarie 2012

Vangelis - conquest of paradise

Nu stiu daca am cautat constient vreodata melodia asta, dar sigur mi-am dorit sa o gasesc. O aveam inregistrata pe o caseta, cand eram foarte mica, si o ascultam mereu, dar intr-o zi n-am mai gasit caseta si s-a dus tot...
Iubesc melodia, in primul rand pentru ca-mi aduce aminte aminte de momentele frumoase, de Sarbatorile din jurul Craciunului si de familia mea, care obisnuia sa stea impreuna de orice Craciun.
Melodia imi transmite un mesaj de genul acesta: "Capul sus, traieste de parca e ultima ta zi." Si intr-adevar, chiar daca nu respect mereu asta, zambesc in fiecare zi pana ma dor obrajii pentru ca prefer sa fac riduri de la atata ras, decat sa fiu meschina ca mamele din basmele clasice.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog