sâmbătă, 14 ianuarie 2012

O vacanta Asia-addicted

S-a dus vacanta. S-a terminat si nu mai e nici macar un minut de stat, ca am o mare de teme si de invatat. Dar nu  fac nimic pana luni, ca sa inchei cum trebuie vacanta. N-am facut nimic pana azi, doar n-o sa ma innec la mal...
Dar totusi, nu a fost o vacanta prea exuberanta. Am taiat frunza la caini mai tot timpul. Nici macar n-am calatorit asa cum voiam. Am fost munte, dar am mers cu masina, nu cu trenul, si a trebuit sa ma uit fix in fata ca sa nu mi se faca rau. Dar tot n-am scapat de starea incomfortabila asa ca am incercat sa adorm. Dar nu am putut sa dorm si cand am vrut sa ma uit peste o carte de japoneza [btw, ai mei nu ma mai lasa sa fac japoneza] mi s-a facut rau la puterea a 2-a.
Trecand peste astea, toata vacanta m-am uitat la seriale coreene si japoneze. Fac o enumerare, mai mult din proprie curiozitate, ca sa stiu ce am vazut clar: Soul Special [corean], 49days [corean], Boys Over Flowers [corean], Boys Over Flowers [japonez], Buzzer Beat [japonez], Jotei [Imparateasa, japonez], Personal Taste [corean], Prince Producer [japonez].
Mai am de vazut doua episoade din Koizora [Cerul iubirii, japonez]. Vreau sa vad City Hunter pentru ca actorul principal e Lee Min Ho [:X], cel care a jucat in Boys Over Flowers varianta coreana si in Personal Taste. City Hunter e dat si pe programul EuforiaTV, dar nu am rabdare sa astept sa-l vad asa ca-l voi vedea online. Desi, acum ca incepe scoala...
Pentru fanii K-pop, martea, de la 22:00 o ora intreaga de k-pop pe Music Channel. Daca nu uit ma uit si eu:D.

Enjoy Asia,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog