sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Citat

"Fi puternic, dar subtil." -> Crounching Tiger, Hidden Dragon

2 comentarii:

Tsume spunea...

Crounching Tiger, Hidden Dragon e un film superb. Cu o coloana sonora pe masura.
Mi-a placut ca in el joaca si Zhang Ziyi, tipa de la Memories of a Geisha.

MikuMyuuki spunea...

Intr-adevar, am ascultat o melodie pe Youtube din acest film care m-a facut sa vreau sa-l.
Iar cand am vazut actrita care a interpretat-o pe Mameha in Meries of a Geisha am spus: trebuie sa-l vad. Mi-a placut siguranta cu care vorbeste si se poarta a acelei actrite. Pare puternica si de neinduplecat, perfercta pentru filmele de genul acesta.
Oricum, nu am vazut inca tot filmul. Sunt abia pe la jumate, dar mi-a venit o idee in a modifica aspecctul blogului asa ca...am pus pauza. :))
`miku

Faceți căutări pe acest blog