miercuri, 18 ianuarie 2012

Carti de la Ramona

Am inceput un schimb de carti foarte tare cu Ramona. Pentru ca sunt o fire comoda, prefer sa iau cartile de la Posta, care e la 2 blocuri de mine, decat sa ma duc pana la Biblioteca Judeteana, unde fac cel putin 40 minute plus ca de obicei uit sa mai si duc cartile inapoi...
Asa ca ideea Ramonei de a ne trimite carti pentru a citi altceva a venit la tanc.
Ei bine, primul set de carti primit este format din:


Toate cele 3 carti voiam sa le citesc de cand...de mult timp. Dar cum am zis ca ma apuc sa strang bani pentru: a merge in Japonia, a-mi lua chitara electrica...am zis sa ma opresc din aruncatul banilor pe carti la inceput si sa astept oferte.
M-am apucat de Divergent si trebuie sa recunosc ca m-a prins; imi place inceputul.

`miku

2 comentarii:

mmada spunea...

Sa stii ca e foarte faina Divergent!!

Nu am prea putut sa o las jos din mana! M-a cucerit de-a dreptul!!

MikuMyuuki spunea...

Cred ca o sa o citesc destul de repede, pentru ca se citeste usor si e foarte usoara.

`miku

Faceți căutări pe acest blog