sâmbătă, 24 decembrie 2011

Leapșă de Crăciun de la Alexya si Krisz

Multumesc Alexyei si lui Krisz pentru aceasta leapsa. Am vazut-o acum cateva zile, dar abia azi am reusit sa o termin de completat.

1.Un banc despre (Moș) Crăciun.
Triunghiul Bermudelor s-a saturat de vreme calda si s-a mutat in Alaska. Acum a disparut, fara urma, Mos Craciun...
2.Să spunem că ți se îndeplinesc 3 dorințe în ziua de Crăciun, ce dorințe ai vrea să îți fie îndeplinite?
Aș vrea să am un conac în stil voctorian cu o bibliotecă imensă, în formă de labirint. A doua dorintă: vrea să se păstreze această dorință pentru „zilele negre” ca o „para albă”, iar a treia dorință: vreau ca cei din Africa și toate regiunile sărace să aibă aceeași șansă la viață ca și noi.
3.Ce cadouri ai vrea să primești?
Aș vrea volumul 3 din seria a 2-a a Jurnalelor Vampirilor.
4.Poți să alegi să ți se facă un cadou de la o persoană iubită, dar nimic material. Ce ai alege?
Păi...dacă nu e material, atunci nimic nu e. Glumesc. Mi-aș dori să fie cu adevărat iubire.
5.Mai crezi în Moș Crăciun?
Cred în amintirile plăcute pe care le-am acumulat de-a lungul anilor de Crăciun. Dar mi-ar plăcea ca Moșul să existe cu adevărat.
6.Ai făcut vreodată îngeri de zăpada?
De vreo câteva ori...
7.Unde îți petreci Crăciunul și cu cine?
Acasă, cu familia, în jurul bradului și în fața televizorului, urmărind toate filmele de Crăciun care ne pică în mână.
8.La ce vârstă și cum ai aflat cine îți lasă cadouri sub brad?
Nu prea știu, cred că e o acțiune treptată. Uneori îi auzi pe alții spunând-o, apoi îi vezi pe ai tăi șusotind suspect...
9.Împodobești tu bradul?
Eu și tatăl meu, apoi vine mama și ne spune că l-am făcut praf, așa că-l rearanjează.
10.În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?
Da, deși spiritul acesta al sărbătorilor e îngroșat de elemente precum: căldura casei, frigul de afară, zăpada, bradul, decorațiile casei. Totuși, iubesc Crăcinul.
11.De Crăciun, îți place să dai sau să primești?
Îmi place să creez cadouri.  Să le decorez, să fie cât mai cu surpize. E amuzant să-i vezi pe cei ce le primesc spunând: wow, nu mă așteptam la asta. Dar îmi plac lucrurile simbolice, le păstrez pe toate în niște sertăreze bine ascunse.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog