joi, 1 decembrie 2011

Craiova Muzicala - Filarmonica Oltenia, editia a XXXVIII-a

Filarmonica Oltenia, infiintata in 1904 si reorganizata prin decret regal in 1947, este una dintre prestigioasele cladiri de cult ale Olteniei, exceptie facand filarmonica din municipiul Ramnicu-Valcea care a fost infintata in 1995.
Incepand cu 13 noiembrie si finalizandu-se cu 17 decembrie se desfasoara in Oltenia editia a 38-a a festivalului "Craiova Muzicala".
In seara de 27 noiembrie eu am reusit sa ajung intr-un final la unul dintre aceste concerte. Spectacolul a debutat cu un cor, care a cantat diverse arii, continuand cu acopaniament de pian si pianina electrica.
Corul a fost condus de dirijorul american Alan Bennett.
Pianisti: Corina Stanescu si Liviu Parvu.
Adevarul e ca acel cor mi se pare ca a cantat mult prea mult, la un moment dat incepusem sa ma plictisesc, dar, in ultima parte, cand pianistii au aparut in scena si totul a sunat omogen de-a binelea, atunci chiar nu am mai putut sa ma plictisesc. Chiar si dirijorul Bennett a avut un moment in care a cantata singur. Mi-a placut, as mai repeta experienta.
As vrea sa merg si la inchidere.

Enjoy the clasic,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog