luni, 5 decembrie 2011

Colinde, colinde, e vremea colindelor!

Eu una iubesc decembrie. Decembrie e plin de iubire, de cadouri, de iarna intr-un cuvant. Dar nu e iarna pana la prima zapada...si cum inca nu a nins, nu pot decat sa ma gandesc la iernile precedente, mai ales la cele cand eram mica si zapada era enorma. Am poze in care sunt practic ingropata in zapada:))
Decembrie e reprezentat si de colinde, datorita Craciunului.
Imi plac colindele pentru ca si ele imi inspira aceasta iubire specifica Craciunului, o pace familiala, o uniformizare a dorintelor, o liniste sufleteasca adanca.
Va als in compania catorva colinde si va doresc multe cadouri de Mos Nicolae!



Abia astept sa fac bradul si sa decorez casa pentru Craciun. Mi se pare cea mai emotionanta sarbatoare a anului.
Voi cum traiti aceasta sarbatoare?

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog