vineri, 4 noiembrie 2011

Vreau sa citesc...

Eu vreau...multe. Vreau sa avem un weekend mai mare. Sambata si duminica sunt de relaxare...si cand ma trezesc duminica pe la 11 seara ca am cine stie ce tema uriasa de facut imi vine sa-mi dau palme ca n-am facut-o mai devreme, dar, evident, in weekend nici prin gand nu m-a trecut s-o fac, doar sunt zile libere.
Nu lucrez eu prea mult nici in timpul saptamanii, dar acum.
As vrea un job port-time [mari cuvinte!], dar mai rar in Craiova ceva care sa-mi corespunda dorintelor. Dorinte gen: sa pot scrie, deci de preferat ar fi un ziar sau o revista, sa pot castiga ceva bani, din care, evident, mi-as cumpara in sfarsit unele carti la care acum nu am acces, si sa imi confere placere sufleteasca, adica sa ma simt bine mergand si lucrand.
Revenind, vreau sa citesc asa:

"O plimbare de neuitat" de Nicholas Sparks

"Jurnalele Vampirilor: Miez de Noapte"

"Cea mai frumoasa carte din lume" de Eric-Emmanuel Schmitt

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog