sâmbătă, 26 noiembrie 2011

"Luminile Sudului" de Danielle Steel

Mi-a luat cateva zile sa o termin in conditiile in care am citit doar seara...saptamana aceasta a fost tare aglomerata si la fel si anterioara si urmatoarea, desi ma bucur ca pe 1 suntem liberi.
Cartea aceasta mi-a placut, dar nu este scrisa intr-un ritm la fel de frumos precum "O femeie implinita". Imi place cum scrie aceasta autoare. Cartile ei sunt usoare, bune de citit inainte de culcare. Este o carte cursiva, care mi-a placut.
Alexa, o avocata din NYC preia un caz important in care se lupta pentru a baga un criminal [cu 18 crime la activ] in inchisoare. Un fapt amuzant [dar real] este ca la final judecatorul ii da 140 de ani de inchisoare. O sa moara si tot nu-si va inspasi faptele.
Savannah, fata Alexei, de 18 ani primeste cateva scrisori de amenintare iar Alexa decide ca ar fi mai bine daca fata al merge la tatal ei, de care Alexa se despartise cu 10 ani in urma cand prime sotie a lui Tom, tatal, venise pe neasteptate inapoi si-l atrasese intr-o cursa, si ramanand gravida il obliga sa se desparta de Alexa si sa se casatoreasca cu ea. 
Cartea are ceva actiune dar nu mi se pare prea "suculenta".
Daca va plictisiti intr-o dupa-amiaza, chiar e ok citirea ei.
Eu nu mai cumparasem demult nici-o carte si am vrut neaparat sa citesc ceva de Danielle Steel. Cartea am luat-o din Auchan cu 17,7 lei. 

Enjoy the fiction,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog