joi, 17 noiembrie 2011

Indiferenta asta...

"Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la..." scria Ion Creanga in celebrele sale "Amintiri din copilarie" acum mult timp, parca inducandu-ne aceasta fraza in memorie pentru a o folosi si noi la randul nostru.
Asa ca, nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la cat de indiferenta sunt uneori, parca nu ma simt bine. Am un fel ciudat de a ma comporta in anumite situatii: iau o idee si ma conving singura ca e asa, de exemplu: trebuie sa invat la franceza, dar nu am chef. Imi spun: maine te asculta, invata, invata, invata. Si mi-o tot repet pana cand ma conving ca trebuie sa invat.
Nu sunt genul caruia sa-i pese insa prea mult de ce e in jur. Sunt in lumea mea, am oamenii mei care ma trezesc, pentru ca mai tot timpul dorm. Sunt intr-un fel de glob spatial, trec prin toate, iau ce vreau, consider ca mi se cuvine totul dar totusi ca trebuie sa si dau inapoi ceea ce iau.
Ma gandesc...sunt multi oameni care vin si iti cer ceva, orice, apoi uita sa ti-l inapoieze. E ataaaaat de enervant. Sau oameni care pur si simplu vor sa fie ei cei mai buni, si care afirma un lucru pana in panzele albe desi stiu foarte bine ca e gresit.
Nu poti fi cel mai bun pentru totdeauna. Ok, esti un geniu, excelezi la o anumita materie, la celelalte ai note foarte bune.
Sau, esti un pictor extraordinar, esti cunoscut, apreciat. Bun, peste un timp va aparea altcineva iar vremea ta trece. Si pentru ca acum esti cel mai bun, dar poate maine nu vei mai fii, ai grija ce spui si cum te comporti, pentru ca indiferenta si rautatea ta de azi se plateste maine cu varf si indesat.

Enjoy the world,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog