vineri, 28 octombrie 2011

OPERA time - Luciano Pavarotti

Adevarul e ca am auzit de mult de el, Pavarotti e un nume foarte cunoscut, stiam si ca el a cantat opera, dar nu stiam daca a trait in secolul nostru, sau a fost un fel de Mozart.
Imi place muzica de opera, imi place sa merg la Opera, desi fac asta extrem de rar, cam o data pe an, pentru ca nu-mi place sa merg singura si sunt tare rari cei care vor sa mearga si nu se plictisesc dupa primele 20 de minute.

Asta seara insa l-am descoperit pe Luciano Pavarotti in muzica. Sunt insa zeci de melodii pe care mintea noastra le-a auzit, daca nu in Tom si Jerry, atunci...prin diferite filme sau, pur si simplu, din intamplare.
Luciano Pavarotti s-a nascut 1756 la Modena, in nordul Italiei si a murit in 2007 tot la Modena. A concertat si in Romania pe 11 august 1999, in Piata Constitutiei, Bucuresti.


Enjoy the opera,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog