luni, 10 octombrie 2011

Jurnalele Vampirilor vol.6 de L. J. Smith

Am primit acesta carte de la Libraria online Libris, careia ii multumesc foarte mult. Pot spune ca acest volum schimba radical ideea mea despre seria Jurnalele Vampirilor. Este pur si simplu fabuloasa, daca pana acum seria mi s-a parut trasa de par, in acest moment o ador. Ei, poate pentru ca Damon devine factorul X, acea portie de savoare ce lipsea.
In primul rand, ador coperta, care pentru mine este cel mai important factor. Poate o sa spuneti ca sunt materialista si ca la cartea mea nu m-am gandit, dar asta sunt lucruri total diferite care nu trebuie amintite aici.
Elena, indragostita pana peste cap de Stefan, e gata sa-si dea viata si pe a prietenilor ei, ba chiar a oricui, pentru a-l salva pe Stefan.
El e intemnitat in Dimensiunea Intunecata si poate fi eliberat numai daca ea va merge acolo alaturi de Damon, ca sclava, si va gasi cheia care deschide celula.
Dar Bonnie si Meredith, vechile si bunele ei prietene nu o pot lasa acum si reusesc sa-i convinga pe cei doi sa vina cu ei in Dimensiunea Intunecata.
Si uite-asa pleaca ei intr-o calatorie din care sunt constienti ca exista posibilitatea sa nu se mai intoarca.
Sufletul pur al Elenei schimba oarecum destinele unor oameni din acea dimensiune, in fapt, un fel de pre-iad. Aceasta idee mi-a placut teribil de mult, sper sa o gasim si in serial. Desi...
Sunt foarte multe evenimente, multe ce le schimba calatoria, ii ajuta, ii incurca. Sincer, imi place mult acest volum. In momentul de fata este cartea mea preferata si cred ca o sa incep sa recitesc pasaje din ea.
Evident, legatura Damon-Elena devine mai stransa, se apropie teribil de mult, Elena recunoaste intr-un final chiar ca-l iubeste. Sincer, mi-ar placea ca Elena sa ramana cu Damon, dar nu cred ca va fi posibil prea usor.
Acum, intr-un final, Stefan primeste un buchet de flori care are darul de a transforma un vampir in om, dar Damon, care nu stia ce este, miroase buchetul si pam...devine om.
Stefan se infurie si totul ramane in aer, pentru ca se termina cartea. Cand am vazut ca se termina fix acolo mi-au dat lacrimile. Nu pot sa cred ca tocmai Damon a ajuns om.
Trebuie sa cititi cartea, este superba! Si o gasiti la un click distanta, adica pe Libriaria online Libris.

Enjoy the fiction,
`miku
P.S. o melodie care mi se pare ca potriveste ar fi...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog