duminică, 9 octombrie 2011

Bucuresti, Cismigiu, 2011

Vara aceasta mi-am descoperit o noua pasiune: fotografia. Ei bine, nu prea ma pricep la fotografie si fac multe poze, asa, alandala, la orice detaliu minuscul, dar...imi place.
Anul acesta, ca in fiecare an dealtfel, am stat doua saptamani in Bucuresti si cu aceasta ocazie am facut ceva poze. Pe langa acestea, urmeaza o postare cu niste poze de la Predeal.
Aici sunt cateva poze din Bucuresti [alandala] cu facultatea [oare?], liceul Lazar si Cismigiu. Nu sunt multe cu Cismigiul pentru ca trebuia sa ajung in alta parte. Abia astept sa revin pentru a face poze cu Gradina Japoneza si multe altele.
[23 august 2011]






























































































































































































































Enjoy the photography,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog