luni, 12 septembrie 2011

Se pare ca trebuie sa...

Fac si eu o rubrica, prima mea rubrica oficiala, [nu-mi place cum suna] in care sa prezint cartile pe care le am de citit si de recenzat.
Ar trebui sa reiau propozitia de mai sus, ca am spus-o in asa fel incat ai crede ca ma simt obligata. Prin urmare:
De azi inainte voi face cate un post in care sa-mi etalez noile achizitii in materie de carti si imediat ce le citesc o sa va si spun cum mi s-au parut.

Prima carte este oferita de libraria online Libris, rezultand astfel un parteneriat care sper sa dureze. De la Libris am primit volumul 5 din Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith.

Intre AMURG si TRUEBLOOD, dar cu cel putin un deceniu inaintea amandurora, o serie electrizanta despre o iubire adolescentina in Florenta secolului cincisprezece.
Elena Gilbert s-a intors din Lumea Cealalta si trebuie sa invete din nou cum sa traiasca printre oameni. Este aju tata de iubirea vietii ei – vampirul Stefan Salvatore – si bunii sai prieteni – Bonnie, Meredith si Matt.
Dar puterile raului se aduna din nou in Fell’s Church, atrase de darurile acordate Elenei in Viata de Apoi si de sangele ei, care pulseaza cu o forta unica ce o face irezistibila pentru orice vampir.
Stefan este luat de langa Elena, chiar atunci cand are cel mai mult nevoie de el, si ea trebuie sa se intoarca spre fratele acestuia, Damon, pentru ajutor. Insa Damon, intotdeauna vanator, este acum cel vanat...

Urmatoarea carte este tot de la Libris si se numeste "O femeie implinita" si este scrisa de Danielle Steel.
Victoria Lawson, o fată dolofană cu păr blond, ochi albaștrii trăsături banale, se simte o străină în familie și într-un oraș în care fizicul înseamnă totul. Tatăl ei, Jim, este înalt și zvelt, iar mama, Christina, o brunetă minionă și grațioasă . În comparație cu Gracie, sora considerată de toată lumea perfecțiunea întruchipată, tânăra rămâne pentru părinții ei „prăjiturica noastră de probă”. Dar o întâlnire întâmplătoare, o trădare incredibilă și o confruntare în familie marchează un punct de cotitură în existența celor două surori, iar Victoria va fi pusă în fața unei provocări majore: să se accepte pe sine așa cum este, să fie mulțumit de ea însăși să fie mândră de victoriile obținute cu atâta truda. Voinică sau nu, este o femeie minunată , fapt pe care îl descoperă și ea în cele din urmă .


URMEAZA SA CITESCMi-am luat acum doua saptamani de la Diverta seria Jurnalele Vampirilor 1-4 la incredibilul pret de 16 lei!
LISA JANE SMITH este o scriitoare americana care traieste intr-un orasel din nordul Californiei. Este autoarea a peste douazeci si cinci de carti, printre care trei trilogii (The Secret Circle, The Forbidden Game, Dark Visions), trei serii (The Vampire Diaries, Night World si The Night of the Solstice) si numeroase povestiri.
Romanele ei combina mai multe genuri, horror, science-fiction, fantasy si romance, si sunt populate de personaje de o frumusete neobisnuita ? fie ca sunt oameni sau fiinte supranaturale ?, majoritatea foarte tinere (sau care par foarte tinere). Conflictul este de obicei intre bine si rau, intre lumina si intuneric, gravitand in jurul unui personaj central ambiguu, care, incercand sa seduca eroina principala pentru a o atrage in lumea lui intunecata, sfarseste prin a renaste el insusi in lumina.

Urmatoarea carte am castigat-o pe blogul The Purple Spring Girl, la un concurs si se numeste "Imparateasa" de John Burnham Scwartz.
În anul 1959, Haruko, o tânără de familie bună, se mărită cu Prinţul Moştenitor al Japoniei, moştenitorul Tronului Crizantemei. Este prima femeie de sorginte nearistocrată care va intra în monarhia misterioasă, aproape ermetic închisă şi cea mai veche din lume. Tratată cu cruzime şi suspiciune de către Împărăteasă şi cerberii acesteia, Haruko este controlată fără încetare. Singurul interes pe care îl reprezintă Haruko pentru Curtea Imperială este capacitatea ei de a produce un moştenitor. După ce, în cele din urmă, reuşeşte să dea naştere unui fiu, ea suferă o depresie nervoasă şi îşi pierde vocea. Totuşi, hotărâtă să nu se lase dominată de birocraţii imperiali, Haruko perseverează. Peste treizeci de ani, în postura de Împărăteasă, ea va juca un rol crucial în a o determina pe o altă tânără - o stea în ascensiune în Ministerul de Externe - să accepte cererea în căsătorie a fiului ei, Prinţul Moştenitor. Consecinţele se vor dovedi tragice şi dramatice.


Cartea "Martor" de Nicholas Sarkozy am primit-o cadou de la RAO deoarece m-am abonat la Newsteller.
Nu am intenţia să fac din această carte "analiza problemei" puterii. Nu pretind să definesc nici o teorie, să fixez vreo teoremă, să intelectualizez vreo experienţă. Doresc numai să povestesc o viaţă în care ambiţia de a crea joacă un rol important.(...) Caracteristica societăţii noastre este absenţa speranţei, pe când scopul politicii este de a-i da o speranţă. Refuz fatalitatea. Cuvântul în sine, ideea şi consecinţele ei nu le pot suporta. Atâţia oameni au renunţat deja. Au renunţat să creadă că ziua de mâine poate să fie mai promiţătoare. Au renunţat la promovarea socială pentru familia lor. Au renunţat la un viitor mai fericit pentru copiii lor. Energia care subzistă în societatea noastră este folosită nu pentru a progresa, ci pentru a te proteja.(...) Prea mulţi responsabili politici nu mai au viziune, întrucât nu mai cred în capacitatea lor de a schimba viitorul. Ei confundă viziunea cu profeţia. Ei cred că li se cere să prezică viitorul, când, de fapt, li se cere să-l inventeze. Rolul politicii este de a propune un viitor şi de a permite realizarea lui. Iată de ce eu mă dedic, iată de ce eu cred încă în voinţă şi iată ce justifică, în opinia mea, dorinţa de a câştiga cele mai înalte responsabilităţi. A construi şi a iubi? Ar putea fi o promisiune. Pentru mine înseamnă o viaţă. Viaţa mea. Nicolas Sarkozy.


Nu cred ca voi reusi sa fac recenziile prea curand pentru ca scoala asta imi da peste cap planurile. Dar o sa citesc in fiecare zi cat pot de mult, apoi scriu.

Enjoy the books,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog