joi, 26 mai 2011

Concurs pe Carte pentru mine

Am gasit un concurs care are ca premiu szonul 1 TVD.


"Concurs(7)
Update: Eram obosita aseara si am uitat sa mentionez ceva important:d, pentru cei care posteaza despre concurs pe blogul lor intra de 2 ori la tragerea la sorti, va rog lasati in e-mail si linkul unde ati pus pe blog.[Pentru cei care au trimis deja e-mail si vor sa posteze sa imi mai trimita inca odata e-mailul in care sa includa si linkul!]
Multumesc si scuze!

Am auzit ca multa lume iubeste serialul Jurnalele Vampirilor, [inclusiv eu] asa ca m-am gandit sa va fac o noua surpriza impreuna cu Provideo .
V-am pregatit un nou concurs bineinteles.
De aceasta data ofer ca premiu Jurnalele Vampirilor- Sezonul 1 complet unui norocos sau unei norocoase.

Sinopsis Jurnalele vampirilor - Sezonul 1 complet / The Vampire Diaries:
In serialul de televiziune Jurnalele vampirilor/ The Vampirea Diaries, Elena, una dintre cele mai populare eleve din liceu a avut parte in urma cu 4 luni de o mare tragedie : parintii ei au murit intr-un accident de avion. Astfel aceasta, impreuna cu fratele ei, in varsta de 15 ani trebuie sa faca fata durerii. Anul scolar tocmai a inceput. Elena impreuna cu prietenele sale sunt fascinate de prezenta unui nou stundent, tanar misterios si carismatic pe nume Stefan. Cei doi tineri au inceput sa vorbeasca , pe scurt facandu-si ochi dulci. Ceea ce nu stie Elena este ca Stefan este de fapt un vampir in varsta de 200 de ani. Chiar daca este un vampir, Stefan incearca sa-si ascunda aceste instincte, insa fratele sau Damon face exact contrariul. Serialul Jurnalele vampirilor/ The Vampirea Diaries este o adaptare a unei serii de carti publicate in 1991.





Tot ce trebuie sa faceti pentru a castiga acest premiu superb este sa imi trimiteti un e-mail la adresa cartepentrumine@yahoo.com cu numele si prenumele vostru real si raspunsul la intrebarea de mai jos.

Intrebare:"Cate discuri contine  Sezonul 1 - Jurnalele vampirilor?"[ Raspunsul il gasiti pe site-ul Provideo]

Concursul se desfasoara pe perioada 19.05.2011-28.05.2011. Castigatorul il voi anunta in data de 29.05.2011 cu ajutorul site-ului random.org.
Multumesc Provideo!"


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog