miercuri, 1 ianuarie 2014

prima și cea mai tare provocare din 2014

Am găsit provocarea asta pe Life as you live it și mi se pare foarte tare. Practic la sfârșitul anului o să ai ~ 1400 lei de cheltuit în voie.
Eu o să fac varianta în lei, că în dolari ar fi cam mult pentru bugetul meu, având în vedere că nu lucrez și frec menta pe banii părinților.

provocare pentru 52 de săptămâni
Trebuie sa ai un recipient - de preferat transparent - ca să îți surâdă priveliștea, în care în fiecare săptămână să pui o anumită sumă de bani. În prima săptămână pui 1 leu, în a doua săptâmână 2 lei, în a 3-a pui 3 lei și tot așa până ajungi la cea de-a 52-a săptâmână a anului, când vei pune 52 de lei.
La final vei avea strânși niște bani frumoși pe care îi poți folosi de sărbători sau... în ce scopuri vrei, bineînțeles.
Deci... vedem de Crăciunul următor dacă o să mă țin de cuvânt (deși parcă văd că atunci când o să ajung pe la 40 și ceva o să o cam dau în bară...)

Cei care preluați această provocare vă rog să-mi lăsați un link în comentariu, ca peste un an sa trec pe la voi. :)

Miku



Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog